Pohjolan energisin satama toivottaa tervetulleeksi

Porin Satama tarjoaa vakaata kumppanuutta Pohjolan logistiikan solmukohdasta, tilaa kasvulle ja mahdollisuuksia uusille aluevaltauksille. Tulevaisuus loistaa kirkkaana edessä kun takana on yli 230 vuotta kokemusta muuttuvasta maailmasta. Onko sinulla uudenlainen ongelma, johon on tarjolla vain vanhanaikaisia ratkaisuja? Meidän kannattaisi ehdottomasti jutella.

Kuljettajat
Laivahenkilöstö
Vierailijat

Valmistuu 2022

Kallonlahti 2 ja Tahkoluodon Nestebulk-laituri

Tutustu laajennusprojektiimme

Järkisyytkin puhuvat puolestamme

Ei ainoastaan sydämen valinta

Viisi syytä valita

Vastuu on yhteinen

Turvallinen satama on toimiva satama

Turvallisuusperehdytys

Sataman kokonaisliikenne tammi-heinäkuussa plussalla.

Sataman kokonaisliikenne tammi-heinäkuussa plussalla. Sataman kokonaisliikenne tammi-heinäkuussa 2,68 miljoonaa tonnia, joka on 39,3 prosenttia enemmän kuin vastaavana aikana vuonna 2021. Tuonti on noin 55 prosenttian plussalla ja vastaavasti vienti 24 prosenttia plussalla. Aluskäyntejä satamassa oli 327 kpl, joka on 41 kpl enemmän kuin vuonna 2021 tammi-heinäkuussa. Lisätietoa tarvittaessa:Vesa Mäkilä+358 44 701 2601vesa.makila@portofpori.fi

Porin Sataman tekemä liiketoimintakauppa luo uusia kasvun mahdollisuuksia.

Mediatiedote: Porin Sataman tekemä liiketoimintakauppa luo uusia kasvun mahdollisuuksia. Porin Satama Oy on tänään 4.7.2022 allekirjoitetulla kauppakirjalla myynyt nosturiliiketoimintansa Olmar Management B.V.:lle ja Stichting Depositary PGGM Infrastructure Fundsille, jotka perustavat Poriin uuden suomalaisen yrityksen. Nosturiliiketoiminta kattaa nosturikaluston ja siinä työskentelevän henkilöstön. Kauppa tuo huomattavasti lisää mahdollisuuksia ja rahallista pääomaa kehittää Porin Sataman infraa ja liikennettä, […]
Käsittely Tahkoluodossa. Kuvaaja Jussi Miikkulainen-

Tahkoluoto ja Kokkola toimivat raaka-aineiden HUB-satamina SSAB:lle.

Tahkoluoto ja Kokkola toimivat raaka-aineiden HUB-satamina SSAB:lle. Viime aikoina nopeasti muuttunut maailmantilanne on tuonut yrityksille tarpeita saada uusia reittejä raaka-aineiden virroille Suomeen. Esimerkiksi aiemmin junalla Venäjältä saapuneiden tavaroiden kuljetukset on keskeytetty ja niiden tilalle on tullut tarve löytää uusia vaihtoehtoja. Yksi tällainen on Suomen syväsatamien käyttö valtamerialuksien vastaanottoon, varastointiin ja uudelleenlaivaukseen pienempiin aluksiin eli niin […]
Aarhus 2 dHamburg 2,5 dAntwerp 5 dGävle 12 hTampere 1 hHelsinki 2,5 hOulu 6 hSt. Petersburg 8 hAarhus 2 dHamburg 2,5 dAntwerp 5 dGävle 12 hTampere 1 hHelsinki 2,5 hOulu 6 hSt. Petersburg 8 hAarhus 2 dHamburg 2,5 dAntwerp 5 dGävle 12 hTampere 1 hHelsinki 2,5 hOulu 6 hSt. Petersburg 8 h